Завдання ДНЗ №29 на 2018 – 2019 н.р.

1. Продовжити навчально – виховну та корекційно – розвиткову роботу з дітьми, які мають порушення мовлення, над удосконаленням мовно – мовленнєвої компетенції та культури українського мовлення як основи формування національно – патріотичних почуттів, поєднання традицій та інновацій у організації мовленнєвої роботи з дошкільниками.

2. Активізувати творчий потенціал педагогів, рівень їх інноваційної та методичної культури для формування життєвої компетентності дошкільників відповідно до вимог Державного стандарту дошкільної освіти та вирішенні завдань морального виховання.

3.Спрямувати діяльність методичної служби на творчу реалізацію професійної діяльності педагогів та питань самоосвіти.

4. Сприяти інтеграції родинного і дошкільного виховання у формуванні в дошкільників та їхніх батьків моделей поведінки, співзвучних з цінностями сталого розвитку.

Основні напрямки роботи:

- мовно-інтелектуальний розвиток дітей з порушеннями мовлення;

- розвиток художньо-мовленнєвої компетенції засобами театралізованого мистецтва;

- забезпечення охорони життєдіяльності дітей, їх фізичного та психічного здоров’я;

- формування у дітей національної свідомості, любові до України та її народу;

- робота з дітьми за інноваційними педагогічними технологіями, в тому числі "сендплей" та ляльки - моральні путівники

Пріоритетні завдання на 2017 - 2018 н.р.

- Продовжити навчально – виховну та корекційно – розвиткову роботу з дітьми, які мають порушення мовлення, над удосконаленням мовно – мовленнєвої компетенції та культури українського мовлення як основи формування національно – патріотичних почуттів, поєднання традицій та інновацій у організації мовленнєвої роботи з дошкільниками

- Активізувати творчий потенціал педагогів для забезпечення активної позиції дитини в здобутті знань, постійного розвитку в притаманних їй видах діяльності: ігровій, пізнавальній, практично-творчій

- Сприяти інтеграції родинного і дошкільного виховання у формуванні базових моральних якостей особистості, звичок та моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку

Кiлькiсть переглядiв: 110