Пам’ятки для батьків.

Правила у дошкільному закладі

Шановні батьки!

У ДНЗ №29 «Ластівка» діють правила, вимоги, які допомагають правильно організувати час перебування у ньому ваших дітей.

Запрошуємо Вас дотримуватися таких правил:

1. Своєчасно приводити дитину до дошкільного закладу – з 8.00 до 8.30 та забирати до 18.00.

2. Якщо Ви привели дитину після 8.30, Вам слід дочекатися, коли діти вашої групи повернуться з ранкової гімнастики і передати дитину вихователю. Неприпустимо залишати дитину саму у приймальній кімнаті групи.

3. Приводити дитину в ДНЗ в чистому одязі, у взутті, що відповідає розміру ноги дитини та санітарно-гігієнічним вимогам.

4. Приводити в ДНЗ здорову дитину, повідомляти вихователя про її самопочуття вдома та незвичайні випадки (падіння, ушкодження, скарги на погане самопочуття тощо).

5. Своєчасно повідомляти адміністрацію закладу про хворобу дитини та інші причини її відсутності в ДНЗ за телефоном 37 – 22 – 36.

6. Вихователь зобов’язаний щодня оглядати дитину з метою своєчасного виявлення ознак хвороб (сипу, розчосу, загноєння очей і ін.), нездужання (головний біль, хворе горло, слинотеча та ін.), тілесних ушкоджень (синці, подряпини, гулі тощо).

7. Якщо під час ранкового прийому в ДНЗ у дитини виявлено ознаки хвороби, батьки зобов’язані звернутися до лікаря за консультацією або медичною допомогою.

8. Батьки, або особи, що за їх дорученням приводять дитину в дошкільний заклад, мають передати дитину вихователю або тому працівникові ДНЗ, який приймає дітей в цей час. Неприпустимо відправляти дитину до ДНЗ саму, без супроводу дорослого. Увечері при залишенні дітьми дошкільного закладу вихователь зобов’язаний передати дитину батькам або іншій особі, що прийшла за нею за їх дорученням.

9. Батькам варто заздалегідь домовитися з вихователем щодо тих осіб, яким вони доручають забирати дитину з дошкільного закладу. В окремих випадках таке доручення оформляється письмово.

10. Вихователь не має права віддавати дітей з дошкільного закладу неповнолітнім дітям, батькам у нетверезому стані.

11. Вихователь не несе відповідальності за збереження прикрас (сережки, хрестики тощо).

Під час складання правил використано:

Закон України «Про дошкільну освіту».

Положення про дошкільний навчальний заклад.

Інструкція з організації охорони життя і здоров’я дітей в дошкільних закладах.

Шановні батьки, пам’ятайте!

· Вашу дитину виховує кожна хвилина життя, кожний куточок землі, кожен ваш крок, слово, справа, з якими її особистість стикається ніби випадково, мимоволі.

· Турбуйтеся про те, щоб дитяче серце не стало грубим, злим, холодним, байдужим і жорстоким в результаті “виховання”.

· Не ставте вашу дитину в становище, коли вона змушена оборонятися брехнею!

· У ставленні до дитини орієнтуйтесь на її позитивні якості. А вони є в кожної дитини, тільки в когось можуть бути приховані від не досить уважних очей дорослого. Тож відшукайте їх у свого малюка і плекайте, якомога частіше хваліть, підбадьорюйте, схвально приймайте те, що він робить.

· Не забувайте поділитись із своїми дітьми досягненнями і невдачами, тоді вони відкриватимуть вам свої таємниці, чекатимуть вашої поради, підтримки.

· Пам’ятайте, батьки! Фізичне покарання- це показник не тільки вашої слабкості, розгубленості, безсилля, а й педагогічного безкультур’я.Ремінь та тумак вбивають у дитячому серці витонченість і чутливість, розбещують людину, одурманюють її отрутою брехні.

· Говоріть з дитиною так, щоб не залишалося ніякого сумніву в тому, що ви керуєтесь турботою і тривогою за неї, а не бажанням відмахнутися, образити.

· Будьте навіть у дрібницях, до кінця правдивими і чесними зі своїми дітьми.

· Проблеми батьків і дітей не існують там, де батьки і діти дружать і чимось займаються разом.

· Враховуйте основні методи виховання й переконання, вправи, стимулювання.

«Це потрібно знати»

· Радійте вашому малюку.

· Грайтеся з дитиною в різні ігри;

· Показуйте дитині, як гратися новою іграшкою, як користуватися нею в іграх;

· Використовуйте в іграх іграшки – замінники;

· Підбадьорюйте та заохочуйте дитину до гри;

· Не скупіться на нагороду, похвалу чи поцілунок;

· Заохочуйте уяву та цікавість вашого малюка;

· Заохочуйте ігри з іншими дітьми;

· Турбуйтесь про те, щоб у дитини були нові враження, але не переборщіть з іграшками;

· Проблеми батьків і дітей не існують там, де батьки і діти дружать і чимось займаються разом.

Пам'ятка для батьків щодо спілкування з дітьми,
які мають емоційні труднощі

1. Емоції виникають у процесі взаємодії з навколишнім світом. Необхідно навчити дитину адекватно реагувати на певні ситуації та явища зовнішнього середовища.

2. Не існує поганих і хороших емоцій, і дорослий у взаємодії з дитиною повинен постійно звертатись до доступних їй рівнів організації емоційної сфери.

3. Почуття дитини не можна оцінювати, не слід вимагати, щоб вона не переживала те, що вона переживає. Як правило, бурхливі афективні реакції - це результат тривалого стримування емоцій.

4. Потрібно навчити дитину усвідомлювати свої почуття, емоції, виявляти їх у культурних формах, спонукати до розмови про свої почуття.

5. Не слід вчити дитину пригнічувати власні емоції. Завдання дорослих полягає в тому, щоб навчити правильно спрямовувати, виявляти свої почуття.

6. Не слід у процесі занять з важкими дітьми намагатися цілком ізолювати дитину від негативних переживань. Це неможливо зробити в повсякденному житті, і штучне створення «тепличних умов» тільки тимчасово вирішує проблему.

7. Треба враховувати не просто модальність емоцій (негативні чи позитивні), а й їхню інтенсивність. Надлишок одноманітних емоцій спричиняє негативні явища.

8. Для профілактики емоційного напруження слід долучати дитину до різних видів діяльності. Корисним для емоційного розслаблення є застосування гумору.

9. З метою ліквідації негативнтх емоцій потрібно спрямовувати їх у творче русло: мистецтво, поезію, літературу, музику чи заняття танцями.

10. Ефективність навчання дитини володіти своїми емоційними станами значною мірою залежиить від особливостей її ставлення до себе. Завищена чи занижена самооцінка суттєво погіршує самопочуття дитини, створює бар'єри для необхідних змін. У таких випадках потрібно починати роботу з корекції ставлення до себе, учнівської самооцінки

ПАМ'ЯТКА

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНОГО

ТРАВМАТИЗМУ СЕРЕД ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Шановні батьки!

Швидке збільшення інтенсивності руху висуває серйозне завдання — забезпечення безпеки руху пішоходів.

У попередженні дорожньо-транспортного травматизму важливу роль відіграє робота дорослих з роз'яснення дошкільникам правил до­рожнього руху і прищеплення навичок дисциплінованості на вулицях і дорогах. Щоб не допустити лиха на дорозі, вам необхідно:

— не подавати дітям негативного прикладу, порушуючи правила дорожнього руху;

— не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей;

— вчити переходити вулицю на зелене світло світлофора, користува­тись підземним переходом;

— на власному прикладі вчити користуватись нерегульованим пішохідним переходом;

— при перетині вулиці нерегульованим пішохідним переходом радити дітям йти в загальній масі пішоходів, бо дитина сама ще не завжди здатна оцінити дорожню ситуацію;

— не дозволяти дітям з'являтися зненацька перед транспортними за­собами;

— вчити дітей правильно обходити транспорт на зупинках (трамвай -спереду, тролейбус, автомобіль та автобус — позаду);

— не дозволяти дітям самостійно користуватися громадським транс­портом;

— не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;

— не дозволяти дітям грати з м'ячем, кататися не велосипеді, ковзанах, роликах, лижах, санчатах на проїжджій частині дороги та поблизу від неї.

Сподіваємося, що ви прислухаєтесь до наших порад!

Кiлькiсть переглядiв: 116